Početna Ukrasi od tijesta Staro za novo Kontakt

petak, 17. prosinca 2010.

Kartončići za bor sa fotografijama i vintage slikicama


Prošle godine je moja ujna radila kartončiće sa fotografijama i vintage slikicama (od tud je došla i ideja za jastučiće sa vintage slikicama) kojima je okitila bor. Meni i mojoj mami se to jako svidjelo pa sam ove godine probala i ja napraviti slične kartončiće i odlučila to podijeliti s vama jer za malo novaca i uz nešto truda možete i vi napraviti vlastite ukrase za bor i uživati u fotografijama vaše obitelji, prijatelja i vaših najdražih trenutaka.

Materijal koji vam je potreban:
  • tanji karton,
  • foto-papir,
  • spravica za raditi rupe na papiru,
  • ukrasne trakice,
  • šljokice,
  • obične škare,
  • škare valovitog ruba ili cik-cak škare,
  • kist,
  • ljepilo i
  • Window Pen (prozirna kontura za staklo).

A sad postupak... Prvo izaberete fotografije i vintage slikice koje želite na kartončićima. Zatim u nekom programu na kompjuteru (npr. Paint, Photo Scape) složite kombinacije fotografija i vintage slika (možete im dodati razne okvire ili natpise, što god vam padne na pamet :) te ih kopirate u program Word. Kad ste sve napravljene slike (fotografije i vintage slikice zajedno) kopirali u Word, isprintate ih na foto-papir. Ja sam svoj papir kupila u Metrou i to neki najjeftiniji (Aro). Ako u printeru nemate boju za fotografije, onda slike, nakon što ih isprintate i izrežete, posprejajte lakom za kosu da se boja ne razmazuje. Nakon toga izrežete karton (karton mora biti sa svake strane veći od slike cca 1 cm), zalijepite slike i karton ponovno izrežete, ali škarama sa valovitim rubom ili cik-cak škarama. Kad ste to napravili na kartončiću sa slikom napravite rupice kako bi kasnije mogli provući ukrasnu trakicu. Zatim rubove kartončića premažete Window Pen-om i posipate šljokice po premazanom kartonu. Kad se rub kartona osuši, kroz rupice koje ste prije napravili provučete trakicu, zavežete mašnicu i gotovo. :))

Moji kartončići izgledaju ovako...




Na Badnjak svake godine moja obitelj (moja sestra, njen muž, moj tata, moja mama i moj dečko, koji put i moja baka, a ove godine i moja najdraža nećakinja Rosa) i ja kitimo bor, večeramo, otvaramo poklone, družimo se... uživamo u najljepšoj večeri u godini. Ove godine ću biti sa svima njima i za Božić, i dan nakon Božića, i dan nakon toga... sve dok ne raskitim svoj bor!

4 komentara:

  1. Super ideja i tvoja fantasticna izrada:)
    Zelim ti sretne i vesele blagdane:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno hvala!
    I ja tebi želim sretne blagdane i cijeloj tvojoj obitelji! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je fenomenalna i prekrasna ideja, a tvoje sličice mi se jako sviđaju!!! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Sanja, puno hvala!!! :))))

    OdgovoriIzbriši