Početna Ukrasi od tijesta Staro za novo Kontakt

srijeda, 23. svibnja 2012.

Cvjetni lampioni



Nedavno (ili točnije 5.5.) sam proslavila svoj 26. rođendan... Bilo je presuper, baš sam se dobro zabavila, a mislim da i svi ostali koji su ga sa mnom proslavili (barem su mi tak' rekli :)... no to nije tema mog novog posta. Htjela sam vam pisati o cvjetnim lampionima (baš ne znam da li je lampion pravi naziv za te krasne ukrase, ali ne znam kako bih ih drugačije nazvala) koje sam pronašla na stranici od Marthe Stewart (http://www.marthastewart.com/how-to/hanging-paper-flowers?czone=home/decorating-with-nature/decor-nature-floral&center=350556&gallery=344967&slide=280262#slide_0), a kojima sam ukrasila prostor na kojem se održavala proslava rođendana. Na stranici imate uputstva za izradu tako da ne budem opisivala detalje izrade, samo budem vam rekla da izrada nije bas tako jednostavna kako se čini i trebalo mi je za izradu 9 lampiona cca 3 sata (možda bi vama trebalo manje vremena jer sam ja totalno i skroz picajzlava i nenormalna, no dobro), ali mislim da se trud isplatio... Možda najbolje da ne duljim dalje, već da procijenite sami... :)






2 komentara:

  1. Meni se jako sviđaju proslave u prirodi i jako lijepo izgleda :) Super si to uredila!

    OdgovoriIzbriši