Početna Ukrasi od tijesta Staro za novo Kontakt

petak, 20. kolovoza 2010.

Srčeka

Svako malo listam nekakve časopise (npr. Moj stan, francuski časopis Art Decor i sl.) i knjige o uređenju doma i stalno nailazim na kojekakva srčeka koja krase prozore, vrata, ormariće... ma posvuda su... A s obzirom da ja obožavam srčeka, moja seka i ja smo naručile predivnu tkaninu na internetu i napravile ih same.

Sve što vam je potrebno je:
  • neka lijepa tkanina,
  • špagica,
  • nešto za punjenje (mi smo koristile nešto za što ni sama ne znam kako se zove, samo znam da smo to izvadile iz nekih starih, ružnih jastuka od nekakvog dvosjeda i fotelje),
  • škare,
  • konac,
  • igla,
  • papir ili karton,
  • olovka,
  • šivaća mašina
  • i malo šivaćkog znanja i umijeća :)
Kako dalje kada imate sav pribor? Pa prvo nacrtate na papir ili karton srce kakvo želite, tj. napravite šablonu. Nakon toga nacrtate, koristeći šablonu, srca na platno (na dva komada tkanine). Srca izrežete i spojite, pravu stranu stavite s unutrašnje strane. Zatim odrežete špagicu (dužinu odredite sami) i stavite ju između dva srca (gdje točno možete vidjeti na slikama ispod teksta) te pustite mali dio da viri van (nadam se da sam ovo dobro objasnila :). Ova dva srca spojite, odnosno zašijete na šivaćoj mašini, na jednoj strani pustite otvor za punjenje. Kada ste gotovi, srce okrenete na pravu stranu, napunite i ručno zašijete otvor koji ste ostavili za punjenje. I srčeko je gotovo! :) Preostalo vam je samo da smislite koja vrata, prozor ili ormar ćete ukrasiti...

Romantična srčeka

Srca s jagodama i točkicama

Točkasta srčeka

Srčeka s babuškama za bor


Meni su srčeka super i baš mi se sviđa kako su nam ispala... Na kraju se i moja sestra zaljubila u njih! Nadam se da ćete se i vi!

P.S. Ako ste se zaljubili u srčeka, a neda vam se raditi ih, mi ćemo ih rado napraviti za vas! :)))

4 komentara:

  1. Pozdrav djetetu u svemiru...ma kako ja nisam prije ovdje svratila,hm,propust,ali ispravljam sada odmah...inače sam luda za srčekima,osobito ovim platnenim i krasno si ih napravila...
    Hvala i na iscrpnom objašnjenju...možda se okušam...samo naprijed i dalje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav! :))) Pa baš nisam prije bila nešto aktivna, al evo baš mi je drago da ste sad tu! :) I jako mi je drago da vam se sviđaju srčeka... Seka i ja ih planiramo još puno napraviti za bor... mislim da će bor ove godine biti predivan! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo da i tu ostavim pokoji komentar ;-) je da je 4 ujutro, ali ja ne mogu spavati :D Ovo za bor ti je super ideja. Mislim da ću te zvati za srćeka, ali o tom moram još razmisliti. Bor sa srćekima - genijalna ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tek sam sad vidjela ovaj komentar...sramim se malo :)
    Hvala ti na svim tvojim komentarima!!! A još ih pišeš i u 4 ujutro he he... Samo se javi...uskoro budem stavila slikicu novih božićnih srčeka, koja budu jeftinija :)

    OdgovoriIzbriši